Äntligen framme!!

Äntligen framme äntligen gud vad jag har längtat ni annar inte och jag är på gotland.
Men jag måde jätte illa för det var värkligen stora vågor ush vad jag mådde illa.
Men nu har vi haft en son hära Eldkorj och gud vad det skväter Eld vax överalt jag kallar det Eld vax för det är eld och det kommer glöd och glöd kallar jag vax hahaha.
Men nu ska jag ta in en bild som jag har tagit från min nya kamera hahaha.
Nej det är från michelles ipone 4.
Men i alla fall hejdå nu kommer en Eld bild hejdå.
Och nu kommer en bild när jag och dom andra va på båten+ vi hade en hytt.
Den hära skylten hade vi.
Hahahahahahaha
Postat av: moa

men har du lakt in den bildenmn jag vill inte det,

föör jag är ful på bilden men vi var guliga endå. hahha.

2011-12-27, 18:53:07 -
Postat av: Anonym

men har du lakt in den bildenmn jag vill inte det,

föör jag är ful på bilden men vi var guliga endå. hahha.

2011-12-27, 18:53:27 -

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Remember me?

Email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?